Kariera w Resideo – wkrocz z nami na wielkopolski rynek nieruchomości!

O nas
Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.
Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.
Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.

Dlaczego warto z nami pracować?
W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy naszym pracownikom szereg benefitów:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szkolenia odpowiednie do zajmowanego stanowiska,
- możliwość awansu w strukturze firmy,
- pracownicze plany kapitałowe,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- pakiet medyczny,
- pakiet sportowy,
- darmowe miejsca parkingowe,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- przyjazna atmosfera w pracy, wspólne spotkania i wyjazdy pracownicze.

Nasze aktualne oferty
Jeśli interesujesz się rynkiem nieruchomości i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Praca w Resideo czeka właśnie na Ciebie!
Zarządca nieruchomości
Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych, gwarantującej mieszkańcom spokój i bezpieczeństwo.
Ponadto:
- stała współpraca z członkami wspólnot mieszkaniowych i z firmami współpracującymi,
- oględziny stanu technicznego nieruchomości i ich otoczenia, raportowanie nieprawidłowości,
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości,
- zlecanie obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości i ich otoczenia,
- koordynowanie i odbiór prac inwestycyjnych oraz remontowych w ramach obsługiwanych obiektów,
- odpowiadanie za czystość, porządek i stan bezpieczeństwa obsługiwanych nieruchomości,
- przygotowywanie raportów i analiz oraz dokonywanie rozliczeń związanych z obsługą wspólnot mieszkaniowych,
- przygotowywanie projektów planów finansowo-gospodarczych,
- współpraca z księgowością wspólnot mieszkaniowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe,
- gotowość do pracy w terenie,
- biegłość w obsłudze programu MS Office,
- prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
- mile widziany rok doświadczenia na zbliżonym stanowisku.
Księgowa
Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń między wspólnotami.
Ponadto:
- naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali, funduszy remontowych, opłat za wywóz nieczystości stałych,
- rozliczenia mediów,
- dokonywanie aktualizacji danych członków wspólnot mieszkaniowych,
- dokonywanie rozliczeń przy zmianach właścicielskich,
- księgowanie faktur zakupu, dokonywanie płatności,
- przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych,
- kontrolowanie przychodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych,
- monitorowanie płatności i prowadzenie windykacji,
- bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji w sprawach związanych z opłatami,
- wydawanie zaświadczeń,
- odpowiedzialność za naliczenia podatkowe,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- obsługa systemów księgowych wspólnot mieszkaniowych.
Nasze wymagania:
- roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- znajomość obsługi komputera, w tym programów MS Office,
- doskonała organizacja pracy,
- wykształcenie wyższe.
Specjalista ds. administracji
Twoim głównym zadaniem będzie dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, bieżąca obsługa sekretariatu i przekazywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich działów.
Ponadto:
- koordynowanie zgłoszeń klientów,
- opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno gospodarczym,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przypisywanie opłat za wysyłkę papierową,
- odpowiedzialność za wizerunek firmy – aktualizacja danych na stronie www, obsługa Portalu Obsługi Klienta, prowadzenie rubryki administracji w czasopiśmie,
- aktualizacja liczby osób zamieszkujących lokale na potrzeby opłat do związków międzygminnych,
- sporządzanie deklaracji wspólnot mieszkaniowych do związków międzygminnych,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów – aktualizacja danych dostępnych dla wszystkich pracowników,
- prowadzenie w porozumieniu z przełożonym spraw administracyjnych,
- dokonywanie zamówień potrzebnych materiałów do siedziby spółki i biur terenowych.
Nasze wymagania:
- roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B i własny samochód,
- otwartość, komunikatywność i samodzielność,
- doskonała organizacja pracy,
- wykształcenie wyższe.
Specjalista ds. najmu
Twoim głównym zadaniem będzie identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz komplementacja i przygotowywanie niezbędnych dokumentów np. umów najmu czy protokołów zdawczo-odbiorczych.
Ponadto:
- promocja usługi,
- prezentacja oferty Zarządzanie Najmem oraz Pośrednictwo,
- zawieranie umów z właścicielami nieruchomości,
- przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu,
- kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości,
- sporządzanie strategii poszukiwania najemcy,
- ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę Resideo, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy,
- przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości,
- windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości.
Nasze wymagania:
- roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadanie prawa jazdy kat. B i własnego samochodu,
- otwartość i komunikatywność,
- dokładność i przywiązywanie uwagi do szczegółów,
- wykształcenie wyższe.
Podsumowanie
Już wiesz, że praca w Resideo jest właśnie dla Ciebie? A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy i stanowiska?
Na Twoje CV i pytania czekamy pod adresem: k.uljasz@navigator.com.pl
Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?
POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH
Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.