fbpx

Kariera w Resideo!

Kariera w Resideo!

Kariera w Resideo – wkrocz z nami na wielkopolski rynek nieruchomości!

O nas

Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.

Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.

Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.

Dlaczego warto z nami pracować?

W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy naszym pracownikom szereg benefitów:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia odpowiednie do zajmowanego stanowiska,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • pracownicze plany kapitałowe,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • pakiet medyczny,
  • pakiet sportowy,
  • darmowe miejsca parkingowe,
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • przyjazna atmosfera w pracy, wspólne spotkania i wyjazdy pracownicze.

Nasze aktualne oferty

Jeśli interesujesz się rynkiem nieruchomości i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Praca w Resideo czeka właśnie na Ciebie!

Zarządca nieruchomości

Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych, gwarantującej mieszkańcom spokój i bezpieczeństwo.

Ponadto:

  • stała współpraca z członkami wspólnot mieszkaniowych i z firmami współpracującymi,
  • oględziny stanu technicznego nieruchomości i ich otoczenia, raportowanie nieprawidłowości,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości,
  • zlecanie obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości i ich otoczenia,
  • koordynowanie i odbiór prac inwestycyjnych oraz remontowych w ramach obsługiwanych obiektów,
  • odpowiadanie za czystość, porządek i stan bezpieczeństwa obsługiwanych nieruchomości,
  • przygotowywanie raportów i analiz oraz dokonywanie rozliczeń związanych z obsługą wspólnot mieszkaniowych,
  • przygotowywanie projektów planów finansowo-gospodarczych,
  • współpraca z księgowością wspólnot mieszkaniowych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • gotowość do pracy w terenie,
  • biegłość w obsłudze programu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
  • mile widziany rok doświadczenia na zbliżonym stanowisku.

Księgowa

Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń między wspólnotami.

Ponadto:

  • naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali, funduszy remontowych, opłat za wywóz nieczystości stałych,
  • rozliczenia mediów,
  • dokonywanie aktualizacji danych członków wspólnot mieszkaniowych,
  • dokonywanie rozliczeń przy zmianach właścicielskich,
  • księgowanie faktur zakupu, dokonywanie płatności,
  • przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych,
  • kontrolowanie przychodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych,
  • monitorowanie płatności i prowadzenie windykacji,
  • bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji w sprawach związanych z opłatami,
  • wydawanie zaświadczeń,
  • odpowiedzialność za naliczenia podatkowe,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • obsługa systemów księgowych wspólnot mieszkaniowych.

Nasze wymagania:

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • znajomość obsługi komputera, w tym programów MS Office,
  • doskonała organizacja pracy,
  • wykształcenie wyższe.

Specjalista ds. administracji

Twoim głównym zadaniem będzie dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, bieżąca obsługa sekretariatu i przekazywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich działów.

Ponadto:

  • koordynowanie zgłoszeń klientów,
  • opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno gospodarczym,
  • przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przypisywanie opłat za wysyłkę papierową,
  • odpowiedzialność za wizerunek firmy – aktualizacja danych na stronie www, obsługa Portalu Obsługi Klienta, prowadzenie rubryki administracji w czasopiśmie,
  • aktualizacja liczby osób zamieszkujących lokale na potrzeby opłat do związków międzygminnych,
  • sporządzanie deklaracji wspólnot mieszkaniowych do związków międzygminnych,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów – aktualizacja danych dostępnych dla wszystkich pracowników,
  • prowadzenie w porozumieniu z przełożonym spraw administracyjnych,
  • dokonywanie zamówień potrzebnych materiałów do siedziby spółki i biur terenowych.

Nasze wymagania:

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B i własny samochód,
  • otwartość, komunikatywność i samodzielność,
  • doskonała organizacja pracy,
  • wykształcenie wyższe.

Specjalista ds. najmu

Twoim głównym zadaniem będzie identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz komplementacja i przygotowywanie niezbędnych dokumentów np. umów najmu czy protokołów zdawczo-odbiorczych.

Ponadto:

  • promocja usługi,
  • prezentacja oferty Zarządzanie Najmem oraz Pośrednictwo,
  • zawieranie umów z właścicielami nieruchomości,
  • przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu,
  • kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości,
  • sporządzanie strategii poszukiwania najemcy,
  • ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę Resideo, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy,
  • przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości,
  • windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości.

Nasze wymagania:

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B i własnego samochodu,
  • otwartość i komunikatywność,
  • dokładność i przywiązywanie uwagi do szczegółów,
  • wykształcenie wyższe.

Podsumowanie

Już wiesz, że praca w Resideo jest właśnie dla Ciebie? A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy i stanowiska?

Na Twoje CV i pytania czekamy pod adresem:  k.uljasz@navigator.com.pl

Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?

POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH

Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.




    Podobne wpisy