fbpx

Rekrutacja

Rekrutacja

Kariera w Resideo!

O nas

Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.

Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.

Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.

Dlaczego warto z nami pracować?

W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju w ramach struktury działu i firmy,
  • Elastyczny czas pracy dopasowany do Twojej dyspozycyjności,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer),
  • Zwrot poniesionych kosztów paliwa

Nasze aktualne oferty

Jeśli interesujesz się rynkiem nieruchomości i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Praca w Resideo czeka właśnie na Ciebie!

Księgowa/y ds. wspólnot mieszkaniowych (Zalasewo)

Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie ewidencji księgowej

Ponadto:

  • naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali, funduszy remontowych, opłat za wywóz nieczystości stałych
  • prowadzenie rozliczeń między wspólnotami
  • rozliczenia mediów
  • dokonywanie aktualizacji danych członków wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie rozliczeń przy zmianach właścicielskich
  • księgowanie faktur zakupu, dokonywanie płatności
  • przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych;
  • kontrolowanie przychodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych
  • monitorowanie płatności i prowadzenie windykacji
  • bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji w sprawach związanych z opłatami, wydawanie zaświadczeń
  • odpowiedzialność za naliczenia podatkowe
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • obsługa systemów księgowych wspólnot mieszkaniowych

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
  • biegłość w obsłudze programu MS Office
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność
  • 2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku
  • mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym

Zarządca nieruchomości (Poznań, Zalasewo, Przeźmierowo)

Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych

Ponadto:

  • stała współpraca z członkami wspólnot mieszkaniowych i z firmami współpracującymi
  • oględziny stanu technicznego nieruchomości i ich otoczenia, raportowanie nieprawidłowości
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości
  • zlecanie obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości i ich otoczenia
  • koordynowanie i odbiór prac inwestycyjnych oraz remontowych w ramach obsługiwanych obiektów
  • odpowiadanie za czystość, porządek i stan bezpieczeństwa obsługiwanych nieruchomości
  • przygotowywanie raportów i analiz oraz dokonywanie rozliczeń związanych z obsługą wspólnot mieszkaniowych
  • przygotowywanie projektów planów finansowo-gospodarczych

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe
  • gotowość do pracy w terenie
  • biegłość w obsłudze programu Ms Office
  • prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność

Specjalista/stka ds. Najmu (Przeźmierowo)

Twoim głównym zadaniem będzie identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz zewnętrznych Klientów Spółki

Ponadto:

  • Promocja usługi zarządzania najmem
  • Prezentacja ofert na zarządzanie najmem oraz pośrednictwo w sprzedaży / najmie
  • Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości
  • Przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu
  • Kompletacja dokumentacji przejętej nieruchomości, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych
  • Kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości
  • Opracowanie strategii poszukiwania najemcy
  • Ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę Resideo, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy
  • Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości
  • Windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości

Nasze wymagania:

  • Wyższe wykształcenie
  • Mile widziane doświadczenie 2 lata w pracy na podobnym stanowisku
  • Biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat.B, własny samochód (oferujemy zwrot kosztów podróży służbowych)
  • Komunikatywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • Uczciwość, rzetelność

Podsumowanie

Już wiesz, że praca w Resideo jest właśnie dla Ciebie? A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy i stanowiska?

Na Twoje CV i pytania czekamy pod adresem: l.walczak@navigator.com.pl

Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?

POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH

Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.