Kariera w Resideo!
O nas
Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Gdy ponad 15 lat temu rozpoczęliśmy działalność, pod naszą opieką mieliśmy zaledwie kilka budynków mieszczących się w Swarzędzu. Dzisiaj pracujemy dla ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.
Pracując w zgranym, interdyscyplinarnym zespole profesjonalistów, każdego dnia poszukujemy rozwiązań i sposobów na poprawę komfortu życia naszych klientów. Stale podnosząc jakość wszystkich swoich usług, rozwijając kompetencje kadry oraz zdobywając aktualną wiedzę branżową, pragniemy stać się liderem wielkopolskiego rynku property management – zarówno w sferze mieszkalnej, jak i użytkowej.
Poprzez kompleksową obsługę nieruchomości na terenie Wielkopolski pragniemy poprawiać komfort mieszkalny naszych klientów. Dzięki partnerskim relacjom z mieszkańcami tworzymy platformę wymiany spostrzeżeń i pomysłów, polepszających jakość życia codziennego.
Dlaczego warto z nami pracować?
W Resideo wierzymy, że kiedy na co dzień zajmujesz się tym, co lubisz, każdy tydzień zaczynasz z uśmiechem na ustach!
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju w ramach struktury działu i firmy,
- Elastyczny czas pracy dopasowany do Twojej dyspozycyjności,
- Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer),
- Zwrot poniesionych kosztów paliwa
Nasze aktualne oferty
Jeśli interesujesz się rynkiem nieruchomości i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Praca w Resideo czeka właśnie na Ciebie!
Księgowa/y ds. wspólnot mieszkaniowych (Zalasewo)
Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie ewidencji księgowej
Ponadto:
- naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali, funduszy remontowych, opłat za wywóz nieczystości stałych
- prowadzenie rozliczeń między wspólnotami
- rozliczenia mediów
- dokonywanie aktualizacji danych członków wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie rozliczeń przy zmianach właścicielskich
- księgowanie faktur zakupu, dokonywanie płatności
- przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych;
- kontrolowanie przychodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych
- monitorowanie płatności i prowadzenie windykacji
- bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji w sprawach związanych z opłatami, wydawanie zaświadczeń
- odpowiedzialność za naliczenia podatkowe
- księgowanie wyciągów bankowych
- obsługa systemów księgowych wspólnot mieszkaniowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
- biegłość w obsłudze programu MS Office
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność
- 2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku
- mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
Zarządca nieruchomości (Poznań, Zalasewo, Przeźmierowo)
Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
Ponadto:
- stała współpraca z członkami wspólnot mieszkaniowych i z firmami współpracującymi
- oględziny stanu technicznego nieruchomości i ich otoczenia, raportowanie nieprawidłowości
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości
- zlecanie obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości i ich otoczenia
- koordynowanie i odbiór prac inwestycyjnych oraz remontowych w ramach obsługiwanych obiektów
- odpowiadanie za czystość, porządek i stan bezpieczeństwa obsługiwanych nieruchomości
- przygotowywanie raportów i analiz oraz dokonywanie rozliczeń związanych z obsługą wspólnot mieszkaniowych
- przygotowywanie projektów planów finansowo-gospodarczych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe
- gotowość do pracy w terenie
- biegłość w obsłudze programu Ms Office
- prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność
Specjalista/stka ds. Najmu (Przeźmierowo)
Twoim głównym zadaniem będzie identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz zewnętrznych Klientów Spółki
Ponadto:
- Promocja usługi zarządzania najmem
- Prezentacja ofert na zarządzanie najmem oraz pośrednictwo w sprzedaży / najmie
- Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości
- Przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu
- Kompletacja dokumentacji przejętej nieruchomości, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych
- Kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości
- Opracowanie strategii poszukiwania najemcy
- Ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę Resideo, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy
- Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości
- Windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości
Nasze wymagania:
- Wyższe wykształcenie
- Mile widziane doświadczenie 2 lata w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat.B, własny samochód (oferujemy zwrot kosztów podróży służbowych)
- Komunikatywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Uczciwość, rzetelność
Podsumowanie
Już wiesz, że praca w Resideo jest właśnie dla Ciebie? A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy i stanowiska?
Na Twoje CV i pytania czekamy pod adresem: l.walczak@navigator.com.pl
Nie zwlekaj i dołącz do nas już dzisiaj!
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O WYNAJMIE MIESZKAŃ?
POROZMAWIAJMY O TWOICH POTRZEBACH
Wyślij do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza kontaktowego w celu zgłoszenia zapytania na temat usługi zarządzania dla wspólnoty mieszkaniowej, zarządzania najmem lub pośrednictwa w sprzedaży lokalu.